Prośba o współpracę
Jesteś zainteresowany Benebone?
Z radością wprowadzamy produkty Benebone na rynek Polski.
NASZA OBIETNICA
Sprawienie, aby Twój pupil był szczęśliwy, to nasz priorytet numer 1. Nie jest zadowolony? Napisz do nas, a naprawimy to!
NASZA OBIETNICA
Czynienie dobra jest w naszej naturze. Szukasz współpracy lub masz sprawę, o której warto nam powiedzieć? Skontaktuj się z nami!
GODZINY WSPARCIA CZATU
Czynienie dobra jest w naszej naturze. Szukasz współpracy lub masz sprawę, o której warto nam powiedzieć? Skontaktuj się z nami!

MASZ PROSTE PYTANIE?
Sprawdź te FAQ!
Aby znaleźć status swojego zamówienia, kliknij ikonę pomocy w prawym dolnym rogu strony Benebone. Następnie kliknij „Śledź i zarządzaj moimi zamówieniami” i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby sprawdzić status zamówienia. Jeśli potrzebujesz dalszej pomocy, skontaktuj się z nami.
Aby złożyć prośbę o zwrot, kliknij ikonę pomocy w prawym dolnym rogu strony Benebone. Następnie kliknij „Śledź i zarządzaj moimi zamówieniami”. Postępuj zgodnie z instrukcjami, aby znaleźć zamówienie, które chcesz zwrócić. Po dostarczeniu zamówienia zobaczysz przycisk zwrotu. Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, zobaczysz przycisk „anuluj”.
Zamówienia są wysyłane tego samego dnia, jeśli złożono je przed 13:00 EST w dni robocze. Wyjątek stanowią dni wolne od pracy.
Kliknij ikonę konta w prawym górnym rogu strony, aby zobaczyć swoje konto. Po lewej stronie strony konta kliknij „Subskrypcje”. Powinieneś zobaczyć listę swoich subskrypcji. Znajdź subskrypcję, którą chcesz anulować, i kliknij „Zarządzaj subskrypcją”. Możesz wybrać opcję pominięcia wysyłki lub przewinąć na sam dół, aby anulować subskrypcję.
Zobacz nasz przewodnik dotyczący wymiany tutaj.
Merdanie ogona Twojego pupila to nasz priorytet numer 1. Brak merdania? Napisz do nas za pomocą naszego narzędzia czatu w prawym dolnym rogu strony, a my to naprawimy.